Kuidas osta?

FINEWINE e-poe operaatoriks on Finewine OÜ. Alkohoolseid tooteid müüb Finewine OÜ ainult täisealistele klientidele, kes on tellimuse esitamisel kinnitanud, et nad on vähemalt 18-aastased. Kliendi vanust kontrollitakse alkoholitoodete kohaletoimetamisel kulleri poolt ja pakiautomaati saates on vajalik tellimuse kätte saamiseks ID kaardi olemasolu. Tarnime kaupa ainult Eesti Vabariigi piires.

E-poest saab ostu sooritada külalisena või www.finewine.ee veebipoes registreeritud kliendina. Registreerumise kinnitamiseks saadetakse Teie e-posti aadressile kinnitus. Iga registreeritud klient saab automaatselt 15% allahindlust. Pärast registreerimist on kõik hinnad kuvatud juba soodushinnaga, välja arvatud fikseeritud hinnaga tooted ja kampaaniatooted, millele on rakendatud kampaaniaallahindlus. Soodustus on näha tootelehel. Soodushinna rakendumist saab kontrollida ostukorvis. Kupongikoodide puhul, kui kupongi väärtus ületab kliendisoodustust, rakendub kupongisoodustus toote tavahinnale ning klient näeb ostukorvis soodushinda.

Registreerunud klientidele on 5 päeva enne ja pärast sünnipäeva eksklusiivne sünnipäeva allahindlus -30% toodetelt, mis ei ole kampaanias ega fikseeritud hinnaga.  Soodustuse rakendumist saab kontrolida ostukorvis. Sünnipäeva sooduskupongi saamiseks peab olema klient märkinud enda sünnikuupäeva kliendikaardile.

Ärikliendina ostu sooritamiseks tuleb e-poe kassas teha linnuke kasti, mille juures on kiri: Soovin arvet ettevõtte nimel. Avanevad väljad, kus saab täita ettevõtte andmed. Sel juhul koostatakse arve ettevõtte rekvisiitidega ja pannakse kaubaga kaasa. Kui soovite ostuarvet e-mailile, siis palume kirjutada märkuste lahtrisse: Palun saatke arve e-mailile.

Soovite saata kingitust? Sel juhul tehke e-poes kassas linnuke tarnemeetodite all kuvatud kasti: Tarni teisele aadressile? Täitke väljad kontaktandmetega, kellele tellimuse saadame. Kui te ei soovi, et arvet kaubaga kaasa pannakse, siis kirjutage märkuste lahtrisse: Palume arvet kaubaga kaasa mitte panna.

Kui vajate abi meie e-poes ostu sooritamisel või soovite konsulteerida meie poolt müüdavaid tooteid puudutavates küsimustes, palume pöörduda FINEWINE veebipoe klienditeeninduse poole info@finewine.ee, tel 5191 2127, Finewine Ateljee aadressiks on Lõõtsa 5 Tallinn, avatud E-R 10.00 – 18:00.

Tellimuse vormistamine

FINEWINE.EE veebipood müüb peamiselt alkohoolseid jooke, mistõttu on FINEWINE.EE veebipoodi lubatud külastada ning tellimust esitada ja vormistada ainult täisealistel isikutel, ehk vanuses 18 aastat ja vanemad. Tarbija vanuse kontrolliks nõuab veebipood FINEWINE.EE Tarbijalt kinnitust, et isik on vähemalt 18-ne aastane ning samuti nõutakse isikut tõendava dokumendi esitamist tellimuse kättesaamisel SmartPosti pakiautomaatidest (nõutav on Eesti Vabariigi ID kaardi olemasolu), samuti võib Tarbija vanust kontrollida kuller või Finewine OÜ müügikoha töötaja.

Tellimuse vormistamise sammud

  1. Lisage soovitud tooted ostukorvi.
  2. Ostukorvi vaates klikkige lingile „Siirdu kassasseˮ.
  3. Järgnevalt valige sobiv transpordiviis, sisestage tellimuse täitmiseks kohustuslikud isikuandmed ning valige maksmisviis.
  4. Täitke isiku- ja arveldusandmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud kaupade kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine. Maksmisel krediitkaardiga (Visa. MasterCard) suunatakse Tarbija pärast tellimuse vormistamist makse sooritamiseks Nets Estonia AS-i turvalisse keskkonda. Seal on eeltäidetud maksekorraldus, kus on kirjas tasumisele kuuluv summa. Peale kaardinumbri, turvakoodi (3 numbriline kood kaardi tagaküljel) ning kaardi kehtivusaja lõpu sisestamist autoriseerib Nets Estonia tehingu kliendi pangas. Kaardiandmete küsimisel kasutatakse SSL-turvaprotokolli ning MasterCard SecureCode ja Verified by Visa turvaprogramme, mis tagavad selle, et vahetatavat informatsiooni ei saa kõrvalised isikud pealt kuulata ega muuta.
  5. Pärast valitud makseviisi edukat sooritust kuvatakse ekraanile tellimuse kinnitus ning saadetakse see ka kliendi poolt sisestatud e-maili aadressile. Ebaõnnestunud makseviisi kasutamise korral tellimuse käsitlus peatatakse ning pakutakse võimalust makset uuesti sooritada.
  6. Veebipoes tehtud tellimusi täidetakse tööpäevadel (E−R) kell 10.00−18.00 ning tüüpiliselt kulub tellimuse täitmiseks 1-3 tööpäeva. Kui tellimus on Kliendi poolt valitud transpordiviisiks ette valmistatud, saadetakse Kliendile ka vastavasisuline teade e-maili teel (“Teie tellimus on täidetud”). Juhul kui tellimuse täitmine võtab aega enam või tellimuse täitmisel ilmnevad mingid probleemid, võetakse Kliendiga ühendust ning lepitakse tellimuse täitmise tingimused kokku täiendavalt.

Hinnad, transport

Hinnad  

  • Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.
  • Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
  • Kõik veebipoes FINEWINE.EE toodud kaupade hinnad sisaldavad kehtivat käibemaksu.
  • Toodete hinnad ning allahindlused võivad erineda ettevõtja jaekaupluse (Finewine ateljee) kaubavalikust, hindadest ning allahindlusest.
  • Sisse loginud kliendile kehtivad Finewine e-poes püsikliendi soodustused. Püsikliendi soodustus ei laiene kampaaniatoodetele ja kohaletoimetamise tasule.
  • Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Transpordi maksumus

  • Meie veebipoest ostetud kaupadele pakume transporti ainult Eesti Vabariigi territooriumi piires.
  • Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
  • Ostudele, mille kogusumma jääb alla 150,00 euro koos käibemaksuga, lisandub kauba maksumusele transpordi hind vastavalt Tarbija tellimuse suurusele ja Tarbija poolt valitud kauba kättesaamise viisile ning asukohale. Transpordihind sisaldab pakendit, pehmendusmaterjale ja Itella poolt vanusetuvastamisteenust (pakiautomaatidesse tellides on vajalik ID kaart).

Võimalikud transpordiviisid on järgmised:

  • Kauba kättesaamine Finewine Ateljee kauplusest Tallinnas Lõõtsa 5 (E-R 10:00-18:00) – tasuta
  • SmartPosti pakiautomaadid üle Eesti – sõltuvalt tellimuse suurusest on transporditeenuse maksumus alates 4,90 eurot
  • SmartKulleri transporditeenus Eesti piires – sõltuvalt tellimuse suurusest alates 6,90 eurot tellimuse kohta;
  • Kulleriteenus Tallinna piires  6,90-11,90 eurot vastavalt tellimuse suurusele;
  • Kui tellimuse maksumus ületab koos käibemaksuga 150,00 eurot, pakutakse Tarbijale transporditeenus Eesti piires ilma täiendava tasuta tingimusel, et sihtkohta on ligipääs suure autoga ning suuremahulise tellimuse korral võimalus anda kaup üle euroalusega.
  • Tasuta transpordiviisi valib Finewine OÜ töötaja vastavalt tellimuse kogusele (kliendile lähimasse pakiautomaati või adressaadile kulleriga / lao veoringiga). Tellimuse täitmine võtab 1-5 tööpäeva (sõltub tarneaadressist). Transport võib kampaaniate perioodil ning jõulude ajal võtta rohkem aega.
  • Tellimuste tüüpiline tarneaeg on 1-3 tööpäeva alates tellimuse tellimuse jõustumisest (makse laekumisest). Kampaaniate puhul võib tellimuste täitmine viibida kuni 5 tööpäevani. Ettemaksuarvega tasumise puhul tuleb kliendil edastada maksekorralduse koopia aadressile info@finewine.ee, et tellimus kinnitataks ja komplekteeritaks. Viivituste tekkimisel informeerib FINEWINE.EE veebipoe klienditeenindus Tarbijat viivitamatult.

Vanuse kontroll

Juhime tähelepanu asjaolule, et alkohoolsete jookide müük on lubatud isikutele vanuses 18 ja enam aastat. Seetõttu kontrollitakse kauba üleandmisel Tarbijale tema vanust:

  • Kauba kättesaamisel Finewine Ateljee kauplusest Tallinnas kontrollib Tarbija vanust Ateljee töötaja
  • Kauba kättesaamisel SmartPosti pakiautomaadist nõuab SmartPost paki kättesaaja vanuse tuvastamist ID-kaardi abil
  • Kauba kättesaamisel kulleriga kontrollib Tarbija vanust kuller

Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni või tellimuse eest tehtud makse laekumiseni.

Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja Finewine OÜ vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.

Veebipood FINEWINE.EE jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel WWW.FINEWINE.EE

Transport

  1. Pärast müügitellimuse jõustumist komplekteerib veebipood FINEWINE.EE tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele.
  2. E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest e-poe operaatori Finewine OÜ pangakontole.
  3. Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning esitada kohaletoimetamise andmed korrektselt.
  4. Veebipood FINEWINE.EE ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood FINEWINE.EE ei saanud mõjutada ega ette näha.
  5. Tellides kaup pakiautomaati, kohustub tellija kauba pakiautomaati jõudmisel kaubal 7 päeva jooksul järel käima. Vastasel juhul tuleb tulla pakile järele esinduspoodi või uue tarne soovi korral tasuda uue tarne eest ning hüvitada tagastatud tellimuse transpordimaksumus müüjale.
  6. Tellija on kohustatud andma korrektsed andmed kullertarneks. Kui pakki ei ole võimalik üle anda, siis on võimalik sellele järele tulla esinduspoodi. Uue tarne soovi korral tuleb tasuda kullertarne tagastuse ja uue tarne eest.

Müügitingimuste kehtivus

Müügitingimuste kehtivus

Müügitingimused kehtivad WWW.FINEWINE.EE veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Finewine OÜ (edaspidi Veebipood FINEWINE.EE) vahel kaupade ja teenuste ostmisel. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad FINEWINE.EE veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid. Veebipood FINEWINE.EE jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel FINEWINE.EE

Müügilepingu jõustumine

Kauba tellimuse kinnitamisega kohustub veebipood FINEWINE.EE andma Tarbijale üle tema poolt tellitud Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale. Tarbija aga kohustub veebipoele FINEWINE.EE tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.

Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 2 tööpäeva möödudes alates tellimuse edastamise kuupäevast. Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Veebipoe operaatori pangakontole.

Kauba tagastamine, lepingus taganemine ja tellimuse tühistamine

Finewine OÜ`l on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata alljärgnevatel juhtudel:

  • Kui ostja on alla 18-aastane.
  • Kaup on laost otsa saanud või tarnijal on hankeprobleem.
  • Kauba hind või omadused on e-poes süsteemivea tõttu valesti kuvatud. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
  • Kauba eest tasutud summa pole laekunud Finewine OÜ pangakontole.
  • Kui Fineiwne e-poel ei ole võimalik tellimust täita, võetakse ostjaga e-maili või telefoni teel ühendust ning tagastatakse tasutud summa juhul kui ostja on jõudnud kauba eest ettemaksu teha viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

Ette võib tulla olukordi, kus tehnilise rikke tõttu juhtub, et toote müügihind veebipoes ei vasta toote tegelikule väärtusele. Tsiviilseadustiku üldosa seaduse § 90 lg 1 alusel võib tehingu, mis on tehtud olulise eksimuse mõjul, tühistada. TsÜS § 92 lg 1 järgi on eksimus ebaõige ettekujutus tegelikest asjaoludest. TsÜS § 92 lg 3 p 2 järgi, tehingu teinud isik võib olulise eksimuse mõjul tehtud tehingu tühistada, kui tehingu teine pool teadis või pidi teadma eksimusest ja eksinud poole eksimusse jätmine oli vastuolus hea usu põhimõttega.

 

Isikuandmete töötlemine

Veebipoe www.finewine.ee isikuandmete vastutav töötleja on FINEWINE OÜ (registrikood 11298735) asukohaga Lõõtsa 5, Tallinn, tel 5191 2127 ja e-kiri info@finewine.ee

Milliseid isikuandmeid töödeldakse

  • nimi, telefoninumber, sünnikuupäev ja e-posti aadress;
  • kauba kohaletoimetamise aadress;
  • pangakonto number;
  • kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu);
  • klienditoe andmed.

Mis eesmärgil isikuandmeid töödeldakse

Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks.
Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks.
Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks.
Isikuandmeid nagu e-post, telefoni nr, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja teenuste osutamisega seonduvaid küsimusi (klienditugi).
Veebipoe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse veebipoe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.

Õiguslik alus

Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil. Isikuandmete töötlemine toimub juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidluste lahendamine).

Vastuvõtjad, kellele isikuandmed edastatakse

Isikuandmed edastatakse veebipoe klienditoele ostude ja ostuajaloo haldamiseks ja kliendiprobleemide lahendamiseks.
Nimi, telefoninumber ja e-posti aadress edastatakse kliendi poolt valitud transporditeenuse pakkujale. Kui tegemist on kulleriga kohale toimetatava kaubaga, siis edastatakse lisaks kontaktandmetele ka kliendi aadress.
Kui veebipoe raamatupidamine toimub teenusepakkuja poolt, siis edastatakse isikuandmed teenusepakkujale raamatupidamistoimingute tegemiseks.

Turvalisus ja andmetele ligipääs

Isikuandmeid hoitakse DUNKER ESTONIA OÜ serverites, mis asuvad Euroopa Liidu liikmesriigi või Euroopa Liidu majanduspiirkonnaga liitunud riikide territooriumil. Andmeid võidakse edastada riikidesse, mille andmekaitse taset on Euroopa Komisjon hinnanud piisavaks ning USA ettevõtetele, kes on liitunud andmekaitse kilbi (Privacy Shield) raamistikuga.
Juurdepääs isikuandmetele on veebipoe töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, et lahendada veebipoe kasutamisega seonduvaid tehnilisi küsimusi ning osutada klienditoe teenust.
Veebipood rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest.
Isikuandmete edastamine veebipoe volitatud töötlejatele (nt transporditeenuse pakkuja ja andmemajutus) isikuandmete töötlemine toimub veebipoe ja volitatud töötlejatega sõlmitud lepingute alusel. Volitatud töötlejad on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed.

Isikuandmetega tutvumine ja parandamine

Isikuandmetega saab tutvuda ja teha parandusi veebipoe kasutajaprofiilis. Kui ost on sooritatud ilma kasutajakontota, siis saab tutvuda isikuandmetega klienditoe vahendusel.

Nõusoleku tagasivõtmine

Kui isikundmete töötlemine toimub kliendi nõusoleku alusel, siis on kliendil õigus nõusolek tagasi võtta teavitades sellest kliendituge e-posti teel.

Säilitamine

Veebipoe kliendikonto sulgemisel kustutatakse isikuandmed, va juhul kui selliseid andmeid on vaja säilitada raamatupidamise jaoks või tarbijavaidluste lahendamiseks.
Kui veebipoes on ost sooritatud ilma kliendikontota, siis säilitatakse ostuajalugu kolm aastat.
Maksetega ja tarbijavaidlustega seotud vaidluste korral säilitatakse isikuandmed kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni (kolm aastat).
Raamatupidamise jaoks vajalikud isikuandmed säilitatakse seitse aastat.

Kustutamine

Isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust klienditoega e-posti teel. Kustutamistaotlusele vastatakse mitte hiljem kui kuu aja jooksul ning täpsustakse andmete kustutamise perioodi.

Ülekandmine

E-posti teel esitatud ülekandmise taotlusele vastatakse hiljemalt kuu aja jooksul. Klienditugi tuvastab isikusamasuse ja teavitab ülekandmisele kohalduvatest isikuandmetest.

Otseturustusteated

E-kirja aadressi, sünnikuupäeva ja telefoninumbrit kasutatakse otseturundusteadete saatmiseks, kui klient on andnud vastava nõusoleku. Kui klient ei soovi saada otseturustusteateid, siis tuleb valida e-kirja päises vastav viide tellimuste peatamiseks või võtta ühendust klienditoega.

Vaidluste lahendamine

Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe vahendusel info@finewine.ee või telefoni teel 5191 2127. Järelevalveasutus on Eesti Andmekaitse Inspektsioon (info@aki.ee).

Pretensioonide esitamine

Pretensioonide esitamise kord

  1. Tarbijal on õigus kauba puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe aasta jooksul veebipood FINEWINE.EE poole, esitades arve või tellimuse kinnituse, mille alusel kauba ostu eest tasuti. FINEWINE.EE veebipoe klienditeenindus asub aadressil Lõõtsa 5 Tallinn FINEWINE ATELJEE, tel 5191 2127 ning e-mail info@finewine.ee. Klienditeeninduse tööaeg on E-R kell 10-18
  2. Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.
  3. Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad veebipood FINEWINE.EE ja Tarbija omavahel kokku. Parandamise kulud katab veebipood FINEWINE.EE
  4. Veebipood FINEWINE.EE ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
  5. Kauba nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile info@finewine.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
  6. Vastavalt Võlaõigusseaduse paragrahvi 53 (VÕS §53 lg 4 p 4) sätetele puudub toiduainete ja jookide tarbimiseks sõlmitud ostulepingute puhul Tarbijal lepingust taganemise õigus. See tähendab, et veebipood on kohustatud välja vahetama või kompenseerima ainult puudustega või siis mittenõuetekohased tooted, Võlaõigusseaduses ette nähtud tingimustel.
  7. Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud hiljemalt kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
  8. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
  9. Tarbijal on õigus nõuda veebipoelt FINEWINE.EE ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui veebipoel FINEWINE.EE ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, veebipood FINEWINE.EE ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud või tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
  10. Veebipood FINEWINE.EE ei vastuta Tarbijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood FINEWINE.EE ei saanud mõjutada või ette näha.

Tarbija õigus pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole

Kui Veebipood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijavaidluste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.

Liitu Finewine uudiskirjaga,

et saada osa parimatest pakkumistest, kampaaniatest ning uudistest!